Tuesday, March 5, 2013

Fedtfrysning - LipoCryo

Note: This blogpost will only be in danish, sorry :-)

Hejsa :-)

Som jeg vidst nævnte for et stykke tid siden, så var jeg til forundersøgelse til en alternativ fedtsugning; LipoCryo. Idag var så dagen hvor behandlingen fandt sted i de dejlige omgivelser hos Body Institute, I vejgaard.

Jeg skulle møde nede på klinikken kl. 8, til min behandling af nedre mave. Jeg blev taget i mod af den søde Marianna som viste mig ind i behandlingsrummet. Her blev der målt, vejet og taget billeder. Jeg må ærligt indrømme, at jeg har været en del skeptisk over denne behandling. Kan man virkelig fjerne fedt ved, at frysse det ned?Åbenbart.


På billederne ovenfor ses selve maskinen. ^^
 
Jeg blev placeret i en behagelig stol/briks hvor efter Marianna så koblede monsteret til ;-) Og så kunne jeg ellers ligge der og slappe en times tid.
 
Maskinen virker således, at vakumet suger "flæsket" ind i hulet hvor huden så bliver kølet ned til ca. 3 grader. Fedtcellerne bliver så udskilt via. leveren; og ja du skal rende på toilettet tit!
Det gjorde ikke spor ondt, det kunne dog godt mærkes, at der blev suget godt til! Men når først huden var bedøvet, så mærkede jeg faktisk ikke noget til det.
 



Her kan man se maskinen som er koblet på mig.

Resultatet kan først ses efter 1-3 måneder, så nu må jeg spændt vente :-)

No comments:

Post a Comment